Smluvní obchodní podmínky

 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetověm obchodě kosmetika-pro-deti.cz  od 1.1. 2014.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Jana Kotalíková, Záryby 249, 27713, IČ 02618281.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Provozovatel těchto internetových stránek e-shop www.kosmetika-pro-deti.cz je:

Jana Kotalíková

Záryby 249

277 13 Kostelec nad Labem

IČ: 02618281

neplátce DPH

Bankovní spojení: 453 177 001/5500

IBAN: CZ4555000000000453177001

SWIFT: RZBCCZPP

email: info@kosmetika-pro-deti.cz

Uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky zboží se uskutečňují pouze prostřednictvím internetových stránek e-shop  www.kosmetika-pro-deti.cz. Odesláním objednávky a následném potvrzením objednávky prodávajícím na uvedený email kupujícího - uzavírá kupující (nebo dále také zákazník) s prodávajícím kupní smlouvu a zároveň vyjadřuje svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami.

  1. Prodávající je Jana Kotalíková, Záryby 249, 277 13 Kostelec nad Labem, IČO: 02618281. Uvedená adresa sídla prodávajícího je současně poštovní adresou pro doručování.
  2. Kupující je zákazník internetového obchodu www.kosmetika-pro-deti.cz.
  3. Spotřebitel je kupující – fyzická osoba, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
  4. Podnikatel je kupující, který uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Prodávající má povinnost potvrdit kupujícímu přijetí objednávky a informovat zákazníka o dodání zboží, které si zákazník objednal. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy pokud došlo k vyprodání skladových zásob, pokud se objednané zboží nevyrábí, nebo se již nedodává na trh dostupný prodávajícímu, nebo je dlouhodobě na trhu nedostupné. Pokud prodávající může dodat pouze část zboží z objednávky  má právo nabídnout kupujícímu částečné plnění objednávky.

Kupující má povinnost uvést v objednávce kompletní, přesné a pravdivé údaje. Prodávající si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky nebo mailem kontaktovat pro ověření nebo doplnění těchto údajů. Pokud nebude možné tyto údaje ověřit, nebo je zákazník do 14 dnů po vyzvání nedoplní, má prodávající právo odstoupit od kupní smlouvy, stornovat objednávku a toto oznámí kupujícímu na jím zadané kontaktní údaje.

 

Platební podmínky

Prodávající není plátcem DPH.

Objednané zboží lze platit:

- hotově při osobním odběru (Záryby)

- hotově na dobírku (Česká pošta,  Zásilkovna)

- převodem na účet prodávajícího

Při potvrzení přijetí objednávky, ve které zákazník požaduje úhradu převodem na účet, jsou již zaslány informace potřebné k úhradě – číslo účtu, variabilní symbol, datum splatnosti, přesná částka k úhradě. Po přijetí platby na účet,  bude zboží expedováno během následujících 2 pracovních dnů. Současně s dodaným zbožím obdrží zákazník doklad za odebrané a zaplacené zboží.

Potvrzení objednávky na Slovensko při platbě na účet- bude Vám zaslán mail s přepočítanou částkou z CZK na EUR dle denního kurzu ČNB. Veškeré bankovní poplatky spojené s nákupem a dopravou v eshopu hradí kupující. Na bankovní účet prodávajícího bude připsána čistá částka.

 

Doručení zboží

Objednané zboží prodávající doručí kupujícímu prostřednictvím přepravní firmy, kterou si kupující zvolí z nabízených možností. Dodáváme zboží v rámci České republiky, do zahraničí zboží zasíláme na Slovensko a to pouze přes Zásilkovnu na výdejní místa Z-point. Přepravné je účtováno dle našeho ceníku.

 

- osobní odběr Záryby   - zdarma

- Česká pošta, a.s.- poštovné Kč   89,- při platbě předem na účet do váhy balíku 2kg.

                              -  poštovné Kč  129,- při platbě na dobírku do váhy balíku 2kg.

                              -  poštovné Kč  109,- při platbě předen ma účet-váha balíku od 2,10 kg a více.

                              -  poštovné Kč  149,- při platbě na dobírku - váha balíku od 2,10 kg max. 10 kg.

                              -  poštovné Kč  69,- (max do 200g a max.5 cm výšky) při platbě převodem                      

                              -  poštovné Kč  109,- (max do 200g a max. 5 cm výšky) při platbě na dobírku

                                 dobírka je účtována 40 Kč a je již započítána v ceně dopravy!

-Zásilkovna.cz     -  přepravné Kč 59,- při platbě převodem, max. váha 5kg

                             -  přepravné Kč 69,- při platbě na dobírku, max. váha 5kg

                            -   přepravné Slovensko  99 Kč - platba převodem na účet, max.váha balíku 5kg,

                                 bankovní poplatky jdou na vrub kupujícího (zadávejte poplatky OUR)

                            -   přepravné Slovensko 109 Kč- platba na dobírku, max. váha balíku 5Kg

 

Při objednávce nad Kč 4 500,- přepravné neúčtujeme.

 

Při nepřevzetí objednávky kupujícím, nebo v případě odmítnutí tuto zásilku přijmout z jiných než níže uvedených reklamačních důvodů, má prodávající právo požadovat po kupujícím úhradu nákladů zaplacených za přepravu zboží.

 

Osobní odběr zásilky je možné na místech určených pro osobní odběr v rubrice „Kontakty" (Záryby). Vyzvednutí je možné po obdržení potvrzujícího mailu, že je zásilka připravená k osobnímu převzetí, kde budou napsány termíny vyzvednutí a nebo po telefonické domluvě.

Osobní odběr přes Zásilkovna.cz : zákazník si vybere z nabídky místo dodání (výdejní místo) k osobnímu odběru a napíše ho do poznámky na konci objednávky. Přepravné účtováno dle tarifů viz výše.

 

Dodací lhůty

Při platbě na dobírku je zboží expedováno během následujících 1-3 pracovních dnů po potvrzení objednávky. Při platbě převodem je zboží expedováno během následujících 1-3 pracovních dnů  po připsání platby na účet prodávajícího.

Svoz balíčků zasílané přes Uloženku, DPD ParcelShop a Zásilkovnu probíhá každé pondělí a čtvrtek. Je nutno brát v potaz, že doprava přes Zásikovnu se prodlouží zhruba o 3 dny od podání zásilky přepravci. Dodání na Slovensko cca 10 dní od převzetí zásilky přepravcem.

 

Ceny

Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH, ceny za přepravu zboží a doběrečné jsou také včetně DPH. Prodávající není plátce DPH.

Pokud by došlo ke změně ceny zboží, je vždy platná cena, která je uvedena v době vytvoření objednávky.

Ceny pro Slovenskou republiku budou přepočítány kurzem dle ČNB v den objednání zboží. Částka v EUR k úhradě bude zaslána s potvrzovacím mailem objednávky zákazníkovi na uvedený mail. Veškeré bankovní poplatky při platbě objednávky na účet hradí zákazník, poplatky v bankovním příkaze OUR.

 

Odstoupení od kupní smlouvy

Zákazník :

Postup při odstoupení od smlouvy je takový, že spotřebitel zašle písemně na adresu prodávajícího oznámení o odstoupení od smlouvy, které musí obsahovat následující údaje: a) označení adresáta – prodávajícího, b) text, že spotřebitel odstupuje od smlouvy, c) číslo objednávky, d) datum objednání a datum převzetí zboží, e) jméno a příjmení spotřebitele, f) adresa spotřebitele, g) číslo svého bankovního účtu, na který mu bude vrácena kupní cena h) podpis spotřebitele a datum podpisu. Kupní cena bude vrácena spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávající informován o rozhodnutí odstoupit od smlouvy, a to včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Poté zašle vrácené zboží na adresu "Jana Kotalíková, Záryby 249, 27713", a to pojištěným balíkem. Pokud dodané zboží bylo ve shodě s kupní smlouvou, náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese v plném rozsahu kupující. Zboží musí být v původním obalu, nemělo by jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Při nesplnění lhůty k odstoupení od smlouvy, kdy odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu odesláno nejpozději 14. den od převzetí plnění, je takové odstoupení od smlouvy neplatné. Do 14 dnů od odstoupení od smlouvy musí spotřebitel koupené zboží vrátit prodávajícímu.

Prodávající :

Prodávající může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy v těchto případech:

  1. objednané plnění se stane nemožným, neboť objednané zboží se již nevyrábí, nebo se nedodává na trh dostupný prodávajícímu, nebo je dlouhodobě nedostupné vinou nikoliv na straně prodávajícího. Týká-li se výše uvedená nemožnost plnění pouze části objednaného plnění, může prodávající zrušit pouze tu část objednávky.
  2. dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou prodávající od dodavatele zboží získává, kdy tato změna nebyla prodávajícímu známa v době potvrzení objednávky. Prodávající je povinen před odstoupení od smlouvy o změně ceny informovat neprodleně kupujícího a pokusit se o dohodu, kdy v případě, že s kupujícím nedojde k dohodě o nové ceny, je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit.

Reklamace

Reklamační řád se řídí Občanským zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele, a vztahuje se na zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího - spotřebitele z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).

Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Pokud chce spotřebitel reklamovat zboží, je nutné zaslat e-mail na adresu info@kosmetika-pro-deti.cz, kde uvede zejména typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Do 5 pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu.

Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady a zásilka je kompletní dle objednávky.

Pokud kupující zjistí, že není zásilka kompletní, nebo zboží vykazuje vady, má zákazník právo na výměnu zboží, nebo na slevu z kupní ceny. S ohledem na prodávaný sortiment, není možná oprava zboží. O poškození zboží nebo nekompletní zásilce je vhodné, pokud má kupující možnost, pořídit okamžitě po zjištění obrazový záznam – foto.

Při převzetí zboží si  kupující musí zkontrolovat, zda není porušen nebo poškozen  přepravní obal. Pokud je obal značně porušen a je zjevné, že byl poškozen i obsah zásilky,  pak je to důvod k odmítnutí převzetí zásilky a s přepravní firmou kupující sepíše protokol o poškození zásilky. Toto bude prodávající řešit s kupujícím individuálně např.zasláním nové zásilky a pod.. O všech zjištěných vadách kupující informuje prodávajícího ihned po zjištění.   

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

 

Ochrana osobních údajů

  1. Ustanovení této části se vztahuje na kupující fyzické osoby. Provozovatel si váží osobních údajů kupujících a chrání je před zneužitím. Tyto informace shromažďuje proto, aby zkvalitnil své služby. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Toto zpracování a shromažďování osobních údajů může být ze strany prodávajícího v budoucnu použito za účelem případné nabídky obchodu a služeb zákazníkovi. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo požádat prodávajícího o vysvětlení a právo na blokování, provedení opravy, doplnění či likvidaci osobních údajů dle § 21 zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Poskytnutí osobních údajů je ze strany kupujícího dobrovolné, nicméně jejich sdělením je podmíněno uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.
  2. Používáním internetového obchodu prodávajícího kupující souhlasí se shromažďováním a používáním informací o kupujícím a jeho nákupech po neurčitou dobu. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel na těchto stránkách publikovány.
  3. Osobní data jsou poskytována externím přepravcům a bankám, kterým jsou data předávána v minimálním rozsahu, nezbytně nutném pro bezproblémové doručení zboží a jeho úhradu.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

 

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

 

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

 

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

 

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod https://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

 

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.


 

https://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

 

kosmetika-pro-deti.cz